Print Logo
אתה משתמש בדפדפן ישן יותר שאין באפשרותנו להעניק תמיכה מלאה עבורו. הנסיון שלך באתר שלנו עשוי להיות פחות מהרצוי עקב המיקוד שלנו בביצועים, אבטחה ואמינות. תשקול אם לשדרג את הדפדפן שלך שמא תהיינה לך בעיות בשמוש באתר שלנו. גלה יותר

שאלות ותשובות

?האם ניתן לבטל את ההזמנה שלי

לאחר שהמערכת שלנו תפיק מספר הזמנה, כל המחירים יהיו נעולים ומחייבים, בין אם תקנו מאתנו או שתמכרו לנו. אי-השלמת הזמנה מביאה לידי פירוק, וההפסדים בשוק יעורכו לפי תנאי המכירה שלנו. הזמנות עתידיות לא תתקבלנה עד שכל ההפסדים בשוק ייפרעו במלואם


האם עימום, שריטות או שקעים משפיעים על ערך המטילים שלי? . האם אני צריך לנקות אותם?

לעולם אל תנקה מטילים אם אתה לא בטוח מערכו. עימום הוא רק תגובה טבעית לחמצן וגופרית על המטילים עצמם. פגמים כגון עימום, שריטות, שקעים, ונקודות חלב נגרמים לעיתים קרובות על ידי תהליך הטביעה או במהלך הטיפול, ונמצאים בדרך כלל במטבעות, פלחים וגשי כסף וזהב שלעולם לא היו בשמוש. כל סוחר מכובד יודע שפגמים כאלה לא ישפיעו על ערך מטילים, כי ערך מטילים מבוסס על המשקל וטוהר של המתכת.


?מה עלי לעשות אם המשלוח שלי ניזוק

עיין בסעיף משלוחים פגומים בתנאי מכירה שלנו להוראות ופרטים. לאחר החזרת משלוח פגום אלינו, נשלח את הזמנתך שוב. כשיתאפשר, משלוח חוזר מתבצע באמצעות חברת הובלה שונה כדי למנוע מקרים חוזרים


?כמה הנחה יש למזומן

הנחת המזומן תחול על כל שיטות התשלום חוץ מכרטיס אשראי או PayPal. ההנחה הזאת כבר כלולה בתמחור המוצרים כפי שמופיע באתר. לכן, אם תשלם בכרטיס אשראי או בפיפאל, תראה תוספת הפרש אחוזי למחיר ולסכום הכולל בהזמנתך.


?מתי אוכל לצפות להזמנה שלי לצאת

תהליכי אריזת ומשלוח הזמנתך יתוכננו לפי יום קבלת התשלום, וגם לפי סוג ותקופת הסליקה. יש גם לקחת כל מוצר חריג שצויין בשעת ביצוע הזמנתך בחשבון. נא לעבור על האשורים שקבלת בדוא"ל לפרטים רלבנטיים. אם לסוג התשלום שלך יש תקופת סליקה ממושכת, המשלוח תתעקב עד שתקופת הסליקה תיגמר. בקר בדף התשלום שלנו לעיין בתקופות סליקה. אם יש לך הזמנות שטרם מולאו ובמצב המתנה, משלוחן של הזמנות ששולמו תתעכבנה, כפי תנאי המכירה שלנו. הזמנות גדולות יותר תשולחנה בהדרגה מסיבות של ביטחון, ביטוח, והגבלות משקל. תקבל מספר מעקב ייחודי לכל חבילה. לא בטוח אם תהיה זמין לקבל את המשלוח? פנה אלינו לקבל את המשלוח בתזמון מתאים.


למה אתם לא מקבלים את כרטיס האשראי שלי?

למען אבטחה, המערכת שלנו רק תומכת בכרטיסי אשראי שהוגדרו עם Verified by Visa, ו-MasterCard SecureCode. אם נתקלת בבעיות, אנחנו מציעים שתנסה להשתמש בפיפאל כשיטת התשלום שלך לשלם בכרטיס אשראי.


?האם אתם מבטחים את המשלוחים שלכם

כל חבילה.שאנחנו שולחים מבוטחת, עם מעקב, ודורשת חתימה עם המסירה. החבילות הינן דיסקרטיות, ואין שום סימן או תווית במשלוח על התוכן. אנחנו משתמשים בשמות בדויים לכתובת השולח כדי לתת אבטחה נוספת במעבר, שלא יזהו את טיב הסחורה בחבילה.


כבר שלמתי להזמנה שלי. למה החשבון שלי עדיין בהמתנה?

נא לאפשר 24-48 שעות לתשלום לעבור תהליך בבנק ובמערכת שלנו. לאחר שיוך תשלום לחשבון שלך, תקבל אישור בדואר אלקטרוני. אם החשבון שלך עדיין לא הגיעה לתהליך עיבוד תוך 2 ימי עסקים, או שלא קיבלתם אישור תשלום בדואר אלקטרוני, נא לפנות אלינו.


?למה מחייבים אותי לחכות לאשור התשלום שלי

עקב רמה גבוהה של הונאה בענף שלנו, אנחנו דורשים תקופה ממושכת כדי שהבנק יוכל לאשר לגיטימצית כספים. סליקת תשלומים מתחילה ביום שאנחנו מקבלים תשלום, ותקופת הזמן שונה לפי שיטת התשלום שלך ולפי ארץ מגוריך. נא לבקר בדף התשלום שלנו לקבלת מידע נוסף אודות סליקת תשלומים.